Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

torsdag 18 november 2010

Noterat: Lori Anderson bjuder in till nytt Bead Soup Blog Party

Bead Soup Blog Party

Lori Anderson, kvinnan bakom bloggen Pretty Things, har presenterat ett nytt s k Bead Soup Blog Party. Partyt, som är det tredje i ordningen, är en blanding av swap, utmaning och blog hop (där man besöker de olika deltagarnas bloggar -- att ha en blogg är ett måste för att delta). Du kommer att tilldelas en partner och ni två ska skicka ett pärlpaket till varandra. Detta paket ska innehålla en fokaldel (hänge eller pärla), matchande pärlor samt ett speciellt lås, som din partner kan göra ett smycke av. Du kan se exempel på tidigare pärlpaket i detta fotogalleri.

Det finns ett antal datum att komma ihåg för partyt. Anmälningstiden är 7-14 januari 2011. Pärlorna ska skickas till din partner senast 28 januari. Själva partyt kommer att äga rum lördagen 26 februari. Förra gången deltog hela 97 personer från olika länder i det stora bloggpartyt.

För att läsa mer om Bead Soup Blog Party, klicka på bilden ovan. Där finner du inte bara information om vad Bead Soup Blog Party innebär utan även länkar där du kan läsa mer om de två tidigare tillställningarna.

2 kommentarer:

  1. Vilken kul ide! Har du varit med tidigare?

    SvaraRadera
  2. Nej, tyvärr inte, men jag vet att åtminstone en svenska (som också är en av mina bloggföljare) var med förra gången,Malin.

    Jag är sugen på att delta den här gången eftersom det var så länge sen jag var med i en internationell swap/secret santa/presentbyte.

    SvaraRadera

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails