Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

måndag 21 mars 2016

Övrigt: Smyckesdisplayer och -förvaring på Pinterest





Jag har nu ca 1 500 pins på temat smyckesdisplayer och -förvaring på Pinterest så kika gärna in där. Det är allt från billiga DIYs och återbruksidéer till butiksinteriörer från finare märken att inspireras av.

Numer måste man ha ett pinterestkonto för att se alla pins på ett board så om du inte har ett konto, men vill ha inspiration på temat, hojta gärna till med önskemål om vad som speciellt intresserar dig så kan jag skriva ett blogginlägg om det. (Det finns ett gammalt inlägg om att göra egna displayer här, men notera att en del länkar troligtvis är för gamla.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails