Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

tisdag 27 september 2011

Projekt: Söta pärlbroderade bokomslag

Hos japanska pärlbutiken Beads Factory kan du hitta många gratisprojekt -- och långt ifrån bara smycken. På denna sida hittar du tre bokomslag i tyg med pärlbroderade motiv. Nedan hittar du också direktlänkar till respektive projekt:


Eftersom instruktionerna är på japanska kan det underlätta om du känner till grundprincipen för att sy tygomslag (eller om du kan japanska, förstås). Svenskspråkiga instruktioner till bokomslag hittar du bl a hos YLE, Sister's project och Syberrymden (pdf-fil).

2 kommentarer:

  1. Hej,
    Jag hittar inte nerladdningslänken på den underbara japanska sidan, trots Google Translate. Kan man få ett tips på var man laddar ner?

    /Tina
    www.flia.se
    tikan891@gmail.com

    SvaraRadera
  2. För att gå till ett projekts beskrivning klickar du på respektive bild. Jag har även lagt till direktlänkar i inlägget nu -- förra gången jag var där så var sajten ganska seg så det tog lite tid att klicka sig fram. Med direktlänkarna går det förhoppningsvis smidigare.

    (Tänk på att en del av instruktionerna är skrivna i själva bilderna så de kan tyvärr inte översättas av Google).

    SvaraRadera

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails