Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

tisdag 20 september 2011

Övrigt: Andra pyssel- och hobbytips (samt inspirationstips)

Follow Me on Pinterest


Denna blogg är dedikerad till pärlor, pärlande och smyckestillverkning, men jag kan själv också vara intresserad av andra typer av pyssel och kul projekt. Sedan jag hängde på Pinterest -- en väldigt kul sajt för alla som vill dela med sig av bilder, tutorials, recept och annat de hittat på nätet -- så kan man hitta mina länktips om projekt, som inte är pärl- eller smyckesrelaterade där. Just nu främst blommor på mitt pinboard DIY Flowers. Mina andra pinboards inkluderar smyckesinspiration, pärlor som ger mig ha-begär med mera. Är du nyfiken, klicka på Pinterestknappen ovan.

På Pinterest kan du hitta både inspiration och instruktioner. Söker du inspiration till nya smyckes- och pärlprojekt kan det vara ett ställe att börja söka på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails