Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

fredag 15 april 2011

Om bloggen: 1000 inlägg


Med dagens tävlingstips har bloggen nu kommit upp i inte mindre än 1000 inlägg på de knappt tre år jag bloggat. Vem hade kunnat tro det när jag började 1 juli 2008? Inte jag i alla fall, som uppskattade att jag på min höjd hade material för 2-3 månader om jag skulle blogga dagligen. Jag trodde också att dagligt bloggande inte bara skulle ta slut på material utan också ta slut på min energi och entusiasm för bloggandet, vilket visade sig lika fel. Nog för att jag tagit pauser då och då, men lusten att blogga har aldrig försvunnit helt. Och nu har jag alltså nått en ny milstolpe med tresiffrigt i min inläggsstatistik.

Det är väl lite kutym att i sådana lägen -- jubileum och milstolpar ifråga om inlägg eller antal bloggföljare -- att fira med giveaways, en tävling eller liknande, men tyvärr får ni klara er utan det denna gång. [Jag hade ingen jubileumstävling i somras heller, men det var främst av familjeskäl.] Ärligt talat var det först i måndags jag började inse att jag skulle nå 1000-nivån denna vecka så det har inte ens varit läge att fundera över eller planera någon form av speciellt firande. Men man ska aldrig säga aldrig. Är någon intresserad av en tävling eller utlottning och kan jag hitta något att ge bort (alternativt någon godhjärtad sponsor med större plånbok än min) så kanske det blir någon form av firande i efterskott...

1000 inlägg. Ja, tänka sig!

3 kommentarer:

  1. Grattis vill jag säja! Tycker inte att det behövs nån form av utlottning för att fira. Din blogg är så himla bra så det är belöning nog att få ta del av all din kunskap och att du orkar dela med dej till oss andra, samt samla ihop all info du förmedlar.

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt stora engagemang och naturligtvis din jättefina och informationsrika blogg. Hoppas du orkar och har lust att fortsätta, hittar alltid något nytt och intressant.

    SvaraRadera
  3. Tackar, tackar!

    Jo, så länge tiden finns så tror jag även lusten och orken i någon mån alltid kommer att finnas där (peppar, peppar). Kommentarer, mail och annan feedback betyder förstås också mycket för engagemanget, det går inte att förneka: Så länge jag får positiv respons känns det kul att fortsätta.

    SvaraRadera

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails