Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

fredag 26 november 2010

Nyhet: Pärlor och smyckesdelar säljes


Som jag sagt tidigare: vad ska man med en egen blogg till om man inte får göra lite reklam för sig själv någon gång emellanåt? Liksom i september har jag nu rensat ut bland mina pärlgömmor och istället för att sälja överblivet material på någon säljsajt som Tradera så lägger jag ut vad jag har på en destashblogg.

Denna gång har jag bl a kedjor och glaspärlor av olika slag. Liksom, som vanligt, "pyttepärlor". Finns även några "julgranskulepärlor" för den som vill göra julprojekt samt pärlor i naturmaterial (främst sten). Det finns också lite smått och gott kvar som aldrig såldes i september.

Priserna varierar, från fynd till mer eller mindre butikspriser. Se det gärna som ett stödköp för Manekis Pärlblogg: pengarna jag får in går till köp av nya pärlor och tidningar/böcker, som sedan bidrar till inspiration, produkttester och tips som ligger till grund för nya teman att ta upp på bloggen. Förutom det jag hittar på nätet så är det nämligen mina privata pärlköp, som utgör stommen för allt jag skriver och inspireras av. Pärlbloggen driver jag ideellt, utan ekonomiska intressen -- snarare tvärtom är det så att bloggen kostar mig pengar då jag ibland köper projekt och material mer eller mindre enbart för att sedan kunna skriva om dem eller om saker man kan göra med dem. Eftersom jag inte säljer mina pärlarbeten och smycken får jag inte igen pengarna den vägen. Genom att sälja av en del gamla pärlor kan jag köpa nytt, som alltså inte alltid bara kommer mig själv till godo.



För att handla är det bara att maila vilka saker du vill köpa till mig. Betalning sker till mitt bankkonto. Adressen till min destashblogg är dreamingofdragons.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails