Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

fredag 3 december 2010

Tidsfördriv: Nya pärlpussel

Idag kan du finna två nya virtuella små pärlpussel i mitt Jigzonegalleri. Förutom de två tidigare pusslen med japanska millefioripärlor respektive shell pearls finns där nu ett pussel med tjeckiska blompärlor respektive keramikpärlor och -hängen.

Lägg pusslen genom att klicka på en av bilderna nedan, vilket tar dig till respektive pussel på Jigzones hemsida. Där kan du även välja hur många och vilken form på pusselbitar du vill ha genom att klicka på Change Cut. Jag valde att inte bädda in hela pusslen denna gång då det kan ta lite lång tid att ladda, speciellt om du har en långsam uppkoppling.


Click to Mix and Solve

Click to Mix and Solve

Click to Mix and Solve

Click to Mix and Solve

*

Jigzones hemsida finner du fler pussel, om du är pusselsugen. Dessa kan du även "klistra in" på din egen blogg eller hemsida om du har lust.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails