Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

fredag 17 december 2010

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!


Idag bloggar jag här för sista gången i år. Nu tar jag paus över storhelgerna för att återkomma i början av nästa år. Det gäller dock bara Manekis Pärlblogg: jag kommer troligen att ta mig tid att skriva lite på så väl min personliga blogg, Wild roses and blackberries, som min nya färgbloggNätverket Inspira, som öppnar portarna idag.

Därför vill jag passa på att önska er alla en riktigt god jul och gott nytt år samt tacka för alla positiva ord jag fått höra om bloggen under året och ert intresse för att läsa den. Tack också till alla bloggföljare, som är ett roligt tecken för mig på att ni gillar bloggen så mycket att ni vill följa den och visa andra att ni gör så. Tack också till alla er som länkar hit, vare sig det är i en blog roll eller länk på er hemsida eller tips på ett forum. Det är alltid lika roligt att få en indikation på att min blogg är läsvärd och uppskattad.

Vi ses igen 2011!


PS! Skriv gärna en rad här om du har några önskemål kring bloggen för "nästa säsong". All feedback är mycket uppskattad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails