Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

fredag 20 december 2013

God jul och gott nytt år!







Som vanligt tar bloggen nu en paus över jul och nyår för att njuta av julefriden och samla energi för nästa års bloggande. Nya blogginlägg kommer enligt nuvarande planering att börja dyka upp igen på trettondagen. Tills dess kan du passa på att botanisera bland de över 1860 inlägg som bloggen nu består av och/eller följa mig på Pinterest där jag kommer att pinna inspiration, tips, projekt och tekniktutorials även under helgerna. Jag kommer också att "privatblogga" på Wild roses and blackberries, vilket så klart handlar mycket om pärlor och smycken.

Det går att maila och kommentera på bloggen över helgerna, men tänk på att svaren kan dröja lite extra länge. Alla kommentarer måste godkännas innan de publiceras på bloggen så kommentarer kan också dröja länge innan de blir synliga då jag inte sitter lika mycket på datorn.

1 kommentar:

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails