Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

måndag 7 december 2015

Om bloggen: Ordinarie schema (förhoppningsvis) tillbaka






De senaste två veckorna (tror jag det totalt blev) har bloggen varit tyst. Orsaken var att jag en torsdagskväll fann vår källing, ca 5 månader gamla Knatti jr (alias Svartvit), kollapsad i sängen, helt lealös och med andningssvårigheter. Efter en ilfärd till veterinär blev det flera oroliga dagar av saknad och med upp- och nedgångar: först oförändrat under fredagen för att bli till ett positivt besked på lördagen, som sedan grusades söndag förmiddag. På tisdagen dog han hos veterinären. Han somnade in när varken jag eller min syster var där. Jag var inte i det gladaste av sinnesstämningar före detta och som förhoppningsvis kan förstås gjorde detta mindre deppig. Små katter med hela livet framför sig ska bara inte dö så plötsligt och orättvist. Så bloggen blev en av de saker jag kopplade bort helt för ett tag.

Nu hoppas jag dock kunna hålla igång ordinarie schema fram till de vanliga juluppehållet så här åtminstone finns lite nytt att läsa fram till och under storhelgerna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails