Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

tisdag 15 september 2015

Om bloggen: Miss gjorde att blogginlägg inte publicerades






Ja, bloggen är tillbaks på ordinarie schema, men inte märktes det förra veckan, inte. Jag missade helt enkelt att schemalägga bloggposter som var tänkt och hade inte tid att titta in på bloggen så missen upptäcktes inte förrän i helgen. Mycket att göra just nu och ärligt talat fanns det ett tag då jag ville ta en ännu längre bloggpaus och slippa jobbet med denna blogg, men det är svårt att helt ge upp så just nu gör jag mitt bästa för att hinna med att skriva och leta upp (förhoppningsvis) roliga och intressanta saker att skriva om.

Ett par saker som är på gång är bokrecension och några småprojekt från mig i samarbete med en butik så hösten här på bloggen kommer att locka med både det ena och det andra. Så fortsätt läs, dela med dig av bloggen till andra om du gillar den -- och ha lite överseende med att jag just nu är splittrade på många olika uppdrag utanför bloggandet så småmissar kan dyka upp.


PS! Om synes på min kontaktsida har jag just nu inte så mycket tid att svara på frågor utan hänvisar i första hand till Google, pärlgrupper (forum, FB-grupper) eller pärlbutiker. Många av er har frågor som ni först bör ställa Google för de kan ofta svara lika bra som jag fast mycket, mycket snabbare. Samma sak med grupper, de är många personer som kan ge hjälp snabbare än jag som bara är en person. Självklart kan du fortfarande skriva, men jag kan inte lova när jag hinna svara. Allt som dimper ned i inboxen läses, det är bara frågor som kräver lite tid och research från min sida som blir lidande just nu. Jag har aldrig varit kvick på att besvara frågor, men nu är det segare än någonsin...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails