Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

måndag 29 juni 2015

Om bloggen: Sommarschema






Även om vädret de senaste månaderna har gjort det svårt att tro så är vi redan mitt uppe i sommaren, midsommar är förbi och snart är det juli. Efter att ha varit upptagen med annat under våren så kom detta nästan som en plötslig överraskning för mig. För bloggens del betyder det att jag går ned på ett mindre intensivt sommarschema för att få tid att njuta av sommar och semestertider för att återkomma inspirerad och med nya tips och idéer framåt sensommaren/hösten.

Eftersom sommaren kom så snabbt måste jag erkänna att jag inte hunnit planera årets sommarschema. Därför tar jag bloggsemester denna vecka och återkommer lite senare med ett mer utförligt schema. Som vanligt kommer jag att fortsätta tipsa om tävlingar och utmaningar i takt med att de dyker upp även under sommaren.


UPPDATERING: Det blir bloggsemester under juli (då även jag har några lediga veckor) och sedan ett sommarschema för augusti. Detta för att ta lite paus, men framför allt förbereda mig, hitta nya saker att blogga om och bara allmänt hinna ikapp med allt som behöver göras.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails