Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

onsdag 10 december 2014

Jul: Julgranskulor och -pynt – en sammanställning


christmas squircle 2011-01


Julgranskulor har frekvent dykt upp här på bloggen inför jul. Nu finns det så pass många att det minsann är dags att göra en liten sammanställning. Så här nedan finner du länkar till alla tidigare blogginlägg på temat.

För andra typer av pärlrelaterade julgranspynt och -hängen utöver de klassiska kulorna, se:

Slutligen ett nytt tips: Art Bead Scene Blog brukar ha några julpyntsprojekt varje vinter -- min favorit är absolut Erin Prais-Hintz J-O-Y to the world (Erin har även gjort detta snygga julhänge).


OBS! Julpynta med pärlor är det första blogginlägg jag gjorde på temat. Det innehåller många länkar, men notera att vissa hemsidor ändrats sedan dess. Det innebär att några projekt säkerligen försvunnit eller bytts ut. I de flesta fall finns dock projekten kvar på hemsidorna men direktlänkarna funkar inte längre så du får använda sajtens sökfunktion eller index för att hitta dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails