Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

onsdag 2 oktober 2013

Nyhet: Uppdaterad lista över pärlträffar




Listan Pärlträffar, pärljuntor och ett smyckesläger har uppdaterats med ett par nya lokala pärlträffar/pärlcaféer. Detta är ett inlägg som förhoppningsvis alltid ska uppdateras efterhand så passa på och bokmärk sidan om du är intresserad av pärlträffar.

Som alltid är det svårt att hålla en sådan lista helt aktuell och inkludera alla träffar som finns runt om i landet, men jag försöker göra mitt bästa. Om du upptäcker en träff på listan som inte är aktuell längre, känner till en junta/träff/café som inte är listad etc så blir jag glad om du kunde tipsa mig om detta (antingen via kommentarerna eller privat via e-post). Om du känner till någon som funderar på att starta träffar så kan du också tipsa personen ifråga om bloggen så att hon/han kan kontakta mig för att bli listad. Tillsammans kan vi göra detta till en användbar och aktuell resurs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails