Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

fredag 25 oktober 2013

Blogguppehåll pga dödsfall i familjen



Det kommer åter igen att bli ett uppehåll i bloggandet på ombestämd tid. Denna gång är orsaken att min pappa hastigt och oväntat avlidit. Just nu orkar jag inte blogga, även om det troligtvis är något som jag snart återgår till då jag finner det inte bara roligt utan även terapeutiskt, vilket jag kan behöva nu. Två blogginlägg finns kvar bland de redan skrivna och schemalagda. De publiceras enligt plan imorgon (av tekniska skäl kommer de att hamna under denna text på bloggen), men efter det blir det tyst åtminstone några dagar medan jag försöker ta in vad som hänt.

Om du vill veta mer hänvisar jag till min andra blogg, Wild roses and blackberries.

3 kommentarer:

  1. Vad tråkigt för dig/er! Du har en fantastisk blogg som jag alltid finner inspiration i. Det är svårt när nån man älskar går bort ( själv mist min far för ett år sedan) men man får tänka att de alltid finns med en och antagligen har det jättebra där de är nu. Ta stöd av nära och kära och våga känn sorg.
    /Tess

    SvaraRadera
  2. Beklagar sorgen! Tänker på dig i din svåra stund! Det tar hårt att mista en förälder!

    SvaraRadera

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails