Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

måndag 9 juli 2012

Nyhet: Påverka nästa gratisprojekt!



Nu kan du äntligen hitta mina test med twin beads på min andra blogg. Tanken är att det ska komma en ny gratis tutorial från mig när bloggen börjar igen och jag vill gärna ha lite synpunkter på vilken design som vore intressantast att blogga om. Så kika därför gärna på blogginlägget Twin bead sampler och säg vilken modell du helst skulle vilja ha instruktioner till. Självklart kan du skriva på svenska. Det går också bra att maila om du inte vill skriva i kommentarsfältet (e-postadress och e-postformulär finner du under Kontakt).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails