Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

fredag 24 juni 2011

Glad midsommar!


Nu tar bloggen ett sommaruppehåll ett tag för att jag ska får mer tid åt mitt eget skapande och att njuta av sommaren. Ett exakt datum för när jag börjar blogga igen är inte fastställt, men juli ut kommer det i alla fall att vara. Några inlägg kan det ändå bli under tid, exempelvis tävlingstips och annat som inte kan vänta.

Passa på att ta tillfället i akt att surfa rundor på bloggen och läsa gamla inlägg. I de riktigt gamla inläggen finns länkar som inte längre fungerar (tyvärr har jag inte tid och möjlighet att själv kolla alla gamla länkar på bloggen), men många gånger finns projekten och texterna kvar på sajten ifråga. Det är bara länkadressen som förändrats när hemsidan gjorts om.


Önskar alla en glad och solig sommar!

3 kommentarer:

  1. Önskar dig en glad och trevlig sommar !!
    Många många många TACK för alla tips och all information som du delar med dig av!!!
    Fantastiskt vilket jobb du lägger ner och servar oss alla med resultaten !!

    Många stora sommarkramar till dig !
    Du är guld värd!
    Ingrid G

    SvaraRadera
  2. Tack, tack, Malin och Ingrid! Alltid lika kul att höra från er som läser och uppskattar det jag gör.

    SvaraRadera

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails