Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

söndag 11 april 2010

Nyhet: Testar kontaktforumlär

Jag kommer de närmaste veckorna att testa ett kontaktforumlär, som gör det enklare för dig som inte använder e-postprogram utan bara webmail. Som det är nu startar datorns e-postprogram om du klickar på texten "maila mig". Med kontaktforumläret får du istället upp en pop-upruta där du direkt kan skriva ditt meddelande och skicka till mig. Att formuläret öppnas i ett nytt fönster gör att du t ex kan skriva ett meddelande medan du har ett blogginlägg framför dig, som du har frågor kring.

Om systemet faller väl ut kommer det att finnas kvar så ge gärna dina synpunkter på denna nya funktion.

Observera att du kan behöva ändra ditt skydd mot pop-upfönster för att se kontaktformuläret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails