Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

torsdag 8 oktober 2009

Nyhet: Lorelei lottar ut vackra grodor


Min syrra älskar grodor. Jag älskar Green Girl Studios. Gör du också det -- och jag vet att det finns grodälskande pärlare där ute -- så tycker jag du ska kika in hos Lorelei's Blog: Inside the Studio. Med anledning av att Cynthia Thornton, från Green Girl Studios, kommer ut med sin bok Enchanted Adornments i november så har Lorelei fått flera spännande pärlpaket med tennpärlor och -knappar att dela ut. Och denna vecka har du alltså möjlighet att vinna det sjätte av åtta paket, vilket denna gång består av fyra pärlor och en knapp med söta grodmotiv.

Utlottningen är öppen för alla, inte bara amerikaner, med enda kravet att du ska berätta om hennes giveaway genom din blogg, Twitter, Facebook eller liknande. Detaljerna hittar du på hennes blogg. Där finner du även datumen för de återstående utlottningarna. Det kommer alltså att komma fler chanser att vinna fina Green Girlpärlor.


Fotot är © Lorelei Eurto och här använt med vänligt tillstånd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails