Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

lördag 31 oktober 2009

Blogginfo v. 45

Nästkommande vecka, 2/11 -- 8/11, har jag bestämt mig för att hålla "bloggfritt". Jag kommer med andra ord inte att skriva några inlägg, utan istället vi jag ta lite tid att ägna mig åt mig egna pärlande och smyckesmakande. Jag är inte bortrest utan det är möjligt att kontakta mig även om jag inte kommer att spendera så mycket tid vid datorn. Vid det här laget har jag skrivit nära 500 inlägg så förhoppningsvis finns där lite äldre saker att läsa medan jag gör uppehåll.

Den 9:e november kommer jag att börja skriva igen.

Om du inte redan gjort det får du gärna klicka dig in på den här enkäten, som jag skrivit om i kolumen till vänster. Det handlar om några frågor angående de nya "finesser" och funktioner som jag lagt in -- och som jag hoppas kan komma till nytta för dig. Din feedback betyder mycket för mig när jag sitter och ändrar i bloggens utformning.


Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Hittade precis din blogg och har suttit och kikat igenom en del, tycker att den är superbra allra redan!

    Har rätt så nyligen börjat pyssla/tillverka smycken med diverse olika saker och är nu på jakt efter lite nya tekniker att prova på som jag hittade här :)

    SvaraRadera

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails