Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

måndag 1 juni 2009

Noterat: Kit för metalltrådsflätade smycken

När jag gjorde min vanliga virtuella fönstershopping råkade jag i helgen snubbla över Robin's Beads smyckeskit från Jewelry Workshops serie Woven Wire Jewelry Kits. Fyra armband och ett halsband i guld- eller silverfärgad metalltråd, intrikat flätade, vilka passar dig som vill testa på att fläta och få instruktioner och passande tråd samtidigt.

Metalltrådsflätade smycken passar både killar och tjejer och när du väl lärt dig grundläggande flättekniker, från kit, böcker eller nätet, så kan de varieras på många vis. Genom att fläta med flera trådar får du fina effekter även med de enklaste flätorna. Se bara översta armbandet på Robin's Beads, som är en vanlig trefläta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails