Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

fredag 10 april 2009

Kiwa har bytt hemsida

En av mina favoritsajter är japanska pärlbutiken Kiwa, som har många intressanta gratisprojekt. Nu har Kiwa en ny hemsida, vilket innebär att tidigare länkar inte längre fungerar. Jag ska försöka uppdatera de länkar som går till projekt jag tipsat om tidigare -- i de fall projekten finns på den nya sidan för åtminstone i nuläget är så inte fallet. Detta tar dock tid så hjälp mottages gärna (maila vilket blogginlägg o nya adresser till projekten i så fall). Inlägg som har uppdaterade länkar f n är:
  • Chevron chain
  • Hana-ami
  • Elegant eller busigt med uddar
  • Bakverk med pärlor och smyckesdelar

Numer hittar du Kiwas gratisprojekt på denna adress.


Vad kan man då lära av detta? Jo, även om man som jag inte vill skriva ut en massa mönster kan det vara en bra idé att kopiera över en kopia till den egna datorn om mönstret är intressant eller möjligen intressant. För säkerhets skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails